Így volt szép, így volt csúnya – 2013


Elkészült a vacsora, készek az idegeim is, és még nem is ittam. De ezt az összeállítást azért összedobtam.

Remélem élvezni fogjátok!

Január Kedvcsináló: Best of Suz’n – itt bizony javában ment a kampány, zajlott a Bloggerina 2013 a Nők Lapja Café rendezésében, én pedig hittem, hogy sikerül. Végül 350 jelentkezőből a TOP50-ben végeztem. Köszönöm Nektek!

Február Hullasz? Adok én neked! – Ricinussal a világ ellen: csajok és frizura. Mit kéne ezen magyarázni?!

Március Mama, a nyuszi idén répatolvajlásért ül a dutyiban? – Na, igen. Ezer terv és ezer ábránd, aztán helyette jött minden más; de nem tettem le róla. Éljen a fegyencedzés!

Április Antiszocik esti meséje – az éjszaka közepén a nőszemély az érdeklődési köreiről ír… Sok kép, sok duma…

Május Hová tűntem? – a fejsze és a kemény fa esete – így indult a mentős pályafutásom!

Június Figyelem, gyógyegérveszély! – visszaemlékezés a sok kreténre társkeresőről, akiken átvergődtem, mire megtaláltam A Szerelmet.

Július Hercegek jönnek-mennek, a két királylány örök – “You’re my person” – vallomás a legjobb Barátnőmhöz, Barátnőmről, Barátnőmnek…

Augusztus Szerelemről. Röviden – arózsaszínködmégmindigjelen.

Szeptember Világvége első fokon – apró kifakadás

Október Cuha-völgyi jetilány 2.0 – óriáshiszti és a hegyoldal. A csatárhegyi jetilány hithű folytatása

November Best of listám az ABC nyomán – filmek, ízek, imák és szerelmek

December Láncfűrésszel a szerelemért – filozofálgatás a mégmindigtartórózsaszínködről…

Hát ez voltam én 2013-ban… Remélem, jövőre is velem lesztek, és még sok-sok új Olvasó esik be véletlen vagy akár direkte.

Boldog Újévet és szuper bulikat Mindenkinek!

cropped-788.jpg

Reklámok
Comments
2 hozzászólás to “Így volt szép, így volt csúnya – 2013”
  1. Pernye László szerint:

    Neked is boldog új évet!

    Kedvelés

Mit gondolsz?

  • Add meg az email címed és innentől a postaládádban landolnak az új bejegyzések :)

    Csatlakozz a 630 követőhöz

  • Follow Suz'n Világa on WordPress.com
